مصادیق تخلف رسانهها
انجام موارد زیر توسط رسانههای همکار و فعال در سیستم کسب درآمد افیلیو مصداق تخلف بوده که در صورت مشاهده، علاوه بر عدم تایید درخواست تسویهی آخرین ماه، حساب کاربر به مدت یکماه تعلیق و در صورت تکرار مسدود خواهد شد.
استفاده از بنر و یا محتوای گمراه کننده و غیرواقعی
- به عنوان مثال: معرفی محصول با تخفیف غیر واقعی، معرفی کدهای تخفیف بدون ارائه اطلاعات لازم در خصوص شرایط و نحوه استفاده آن و…
- عنوان خرید با تخفیف ۸۰ درصدی و… در بنرها و محتوای تولید شده در رسانه. (در صورتی که در فروشگاه چنین تخفیفی وجود ندارد)
درج قیمت اشتباه (کمتر از قیمت واقعی محصول) در رسانه
- ارائه لیست محصولات به همراه قیمت، با قیمتی کمتر از قیمت محصول در سایت فروشگاه. در صورت تغییر قیمت محصولات (کمتر یا بیشتر شدن)، رسانه موظف است نسبت به بروزرسانی قیمت محصولات اقدامات لازم را انجام دهد و یا از ارائه قیمت خودداری کند.
معرفی و لینک دهی به کالایی که در فروشگاه ناموجود است
- در صورت معرفی کالا و ناموجود شدن آن، رسانه میبایست نسبت به حذف آن محصول و یا اطلاع رسانی در رسانه خود نسبت به ناموجود بودن کالا اقدام نماید.
استفاده از لینکهای سیستم همکاری در فروش در رسانهای غیر از رسانه (های) ثبت شده
- لینکهای تولید شده برای رسانه (های) ثبت شده، تنها میبایست در همان رسانه معرفی و استفاده شوند. به عنوان مثال امکان درج یک پیج اینستاگرام به عنوان رسانه و استفاده از لینکهای آن در سایتها یا کانالهای دیگر، امکان پذیر نیست.
استفاده مستقیم لینکهای سیستم همکاری در فروش، در شبکههای تبلیغاتی (یکتانت، مدیا اد، صباویژن و…)
- مطابق با توضیحات ارائه شده در بند ۴، امکان استفاده از لینکهای افیلیت در رسانهای به غیر از رسانه ثبت شده در پنل وجود ندارد. بنابراین درج لینکهای افیلیت در تمام مدلهای تبلیغاتی (بنر، نیتیو ادز، ایمیل و…) خلاف قوانین افیلیت بوده و غیر مجاز است.
** بدیهی است که استفاده از این مدل تبلیغاتی برای معرفی رسانه بلامانع است.
انجام هرگونه فعالیتهای بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) روی نام فروشگاهها
- به عنوان مثال ایجاد صفحات مختلف بدون ارائه محتوا در خصوص محصولات و درج عباراتی نظیر «برای ورود به سایت اصلی دیجی کالا کلیک کنید» خلاف قوانین است.
- استفاده از نام دیجیکالا و سایر فروشگاه ها و یا مشابه آن ها در نام و یا آدرس رسانه
- به عنوان مثال ایجاد پیجهای اینستاگرام و کانالهای تلگرام و یا ثبت دامنههای سایت با نام دیجیکالا یا هر گونه تشابه تلفظی و نوشتاری مانند عباراتی نظیر ویجیکالا ، دیجیکابا و … .
- همچنین استفاده از عبارت نمایندگی رسمی دیجیکالا ، ثبت رسمی در سایت دیجیکالا ، همکاری با دیجیکالا و عباراتی از این قبیل خلاف قوانین و غیر مجاز است.
دادن وعده/ ارائه تخفیف روی محصول (Cash Back) از سمت رسانه به خریداران
- به طور کلی ترغیب حضوری خریداران به خرید و ارسال لینک افیلیت به آنها و یا دادن وعده بازگشت بخشی از قیمت محصول خریداری شده توسط شما و… خلاف قوانین است. تمامی لینکها تنها باید از طریق رسانههای ثبت شده در پنل کاربری منتشر شود و کاربر با تصمیم خود نسبت به خرید اقدام کند.
قرار دادن لینکهای سیستم همکاری در فروش در Iframeها
استفاده از هرگونه اسکریپت، پلاگین و … برای افزایش تعداد کلیکها
در دسترس نبودن و عدم فعالیت رسانه (های) ثبت شده
- ثبت رسانه و ساخت لینک افیلیت برای آنها و عدم فعالیت هر یک از رسانهها (از نظر تولید محتوا، بازههای زمانی به روزرسانی و… براساس نظر کارشناسان فنی) خلاف قوانین است. در صورت پایان یافتن فعالیت رسانه (ها) همکار موظف است از طریق پنل کاربری آن رسانه را غیر فعال نماید.
استفاده مستقیم و کپی شده از محتوای فروشگاه در رسانه
- امکان استفاده از توضیحات مربوط به هر کالا که در سایت فروشگاه ارائه شده است، در رسانه ممنوع است. اطلاعات قابل استفاده تنها در سطح مشخصات، تصویر، قیمت محصول و میزان تخفیف، مجاز است.
استفاده از قالب اصلی سایت و یا لوگو دیجیکالا در طراحی رسانه ثبت شده
- هرگونه تشابه رنگ و یا ساختار در طراحی رسانه، طراحی لوگو و… که از نظر کارشناسان فنی سیستم همکاری در فروش مشابه با سایت دیجیکالا باشد، خلاف قوانین است.
انجام تبلیغات پاپ آپ و یا ارسال پوش نوتیفیکیشن
- هر گونه همکاری با کانالهای تبلیغاتی انبوه مانند ایمیل، پیامک، پوش نوتیفیکیشن و… و قراردادن لینکهای افیلیت به صورت مستقیم در آنها ممنوع است. به عنوان مثال ارسال پوش نوتیفیکیشن با قرار دادن لینکهای افیلیت در آن مجاز نیست.
** بدیهی است که استفاده از این مدل تبلیغاتی برای معرفی رسانه بلامانع است.
عدم تولید و ارائه محتوای مکفی و با کیفیت در رسانه ثبت شده
- ثبت رسانه و عدم فعالیت آن تحت هر شرایطی ممنوع است. در صورت عدم فعالیت یک رسانه لازم است از طریق پنل کاربری آن رسانه غیر فعال شود.
عدم تطابق تعداد مخاطبان رسانه ثبت شده با ورودی و تعداد کلیک انجام شده
- براساس الگوریتمهای هوشمند، فعالیت رسانهها مورد پایش قرار میگیرد و در صورت عدم تطابق وضعیت رسانه و تعداد کلیک ورودی، امکان تایید درخواستهای مالی کاربر وجود نخواهد داشت.
سلام وقت بخیر ببخشید من از تاریخ 9 بهمن 1400 نمی تونم وارد حسابم بشم همش میگه ورود نامعتبر تا به امروز که تاریخ 14 اسفند 1400 هست هیچکسی پاسخگو نبود یه شماره تماس گذاشتی یک ماه من زنگ میزنم هیچکسی جواب نمیده اون شماره اصلا الکی هست.
عرض ادب و احترام آقای مرادیان،
مشکلتون با پشتیبانی مطرح شد و مراحل پیگیری براتون ایمیل میشود.