
افیلیو، بزرگترین پلتفرم افیلیت مارکتینگ ایران، به زودی از پنل کاربری جدید خود با امکانات بیشتر رونمایی خواهد کرد.
افیلیو در شرکت اسمارتک به عنوان پلتفرم همکاری در فروش شروع به کار کرد. اسمارتک به صورت تخصصی در زمینه مارتک (تکنولوژی بازاریابی) فعالیت دارد و یکی از زیر مجموعه های گروه دیجی کالا به حساب می آید. اسمارتک به دلیل بالا بودن نرخ بازگشت سرمایه در مدل همکاری در فروش و همچنین گسترده سازی ارزش خود در حوزه بازاریابی، محصول همکاری در فروش دیجی کالا را به مجموعه خود انتقال داد و شروع به توسعه این محصول نمود. در نتیجه توسعه این محصول در اوایل سال ۱۴۰۰ در اسمارتک شروع شد و در اواخر سال ۱۴۰۰ افیلیو بهعنوان پلتفرم افلیت مارکتینگ اسمارتک معرفی شد.
هدف اصلی افیلیو در ابتدا بهبود شرایط افیلیت مارکترهای همکار دیجی کالا و فراهم نمودن بستری مناسب بر اساس نیاز سنجی و نظرسنجی از ناشران دیجی کالا بود و پس از گذشت مدت کوتاهی توانست تعداد ناشران خود را به بیش از 1500 رسانه افزایش دهد. پنل کاربری جدید افیلیو با توجه به درخواست کاربران به منظور تسهیل تمامی فرآیندها و فراهم نمودن تجربه همکاری در فروش موفق برای ناشرین و فروشندگان، ایجاد شده است و امکانات این پنل جدید، افیلیو را بیشتر از گذشته از پلتفرم های مشابه ایرانی متمایز می نماید.
از امکانات جدید پنل افیلیو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– امکان استفاده از انواع مختلف محتوای تبلیغاتی مانند لینک معمولی، بنر و ویجت
– فرآیند ثبت نام، ثبت فروشگاه و رسانه ساده
– افزایش فروش با استفاده از اطلاعات موجود در داشبورد گزارش گیری
– امکان بررسی وضعیت سفارشات در لحظه
همچنین علاقمندان به افیلیت مارکتینگ می توانند برای مطالعه مقالات آموزشی در خصوص همکاری در فروش به قسمت بلاگ وبسایت افیلیو مراجعه نمایند.
سلام
حتما را ه های پشتیبانی ناشران را قوی تر کنید
یعنی چت انلاین هم اضافه کنید بررسی تیمت ها زیاد طول نکشد
ممنون از شما
سلام بهتر نیست اول سیستم درست بشه من حساب کاربریم چندین با پر کردم بعد از پر کردن و تایید دوباره خالی میشه و میگه مشخصات را وارد کنید چندین بار هم ایمیل زدم ولی هیچی پاسخگو نیست حداقل یک سیستم پشتیبانی که کاربرا با راه اندازی سایت مشکل دارن راه بندازید
با سلام
لطفا در قسمت پشتیبانی پنل تیکت ثبت کنید تا دوستان به صورت کامل راهنماییتون کنند.
با تشکر