نحوه همکاری و کمیسیون سطح فروشگاهی برای ناشران

22 مرداد 1401 | اخبار افیلیو

کمیسیون سطح فروشگاهی ، پیش از این درآمد ناشرانی که بدون تولید محتوا و ارزش افزایی برای بازاریابی تنها تبلیغ محصولات را در رسانه های خود قرار می دادند ، مردود بود. در نتیجه پیگیری های تیم افیلیو از این پس درآمد این نوع از رسانه ها مردود نگشته اما کمیسیون ها در سطح فروشگاهی حساب می شوند. مقدار کمیسیون ها در سطح فروشگاهی در تصویر زیر به صورت کامل قرار داده شده است. ناشران فروشگاهی می توانند برای افزایش میزان فروش، توضیحات محصولات بیشتری را در رسانه خود قرار دهند.

رسانه های فروشگاهی لازم است که شرایط ذکر شده در ادامه را مد نظر خود قرار دهند:

  • مشخصات فنی محصول را ارائه نمایند.
  • دکمه های خرید فقط به وبسایت دیجی کالا لینک داده شوند.
  • رسانه به درگاه پرداخت متصل نباشد.
  • رسانه محصولات را مستقیما به فروش نرساند.
  • امکان اضافه کردن محصولات به سبد خرید وجود نداشته باشد.
  • امکان عضویت در وبسایت به منظور خرید محصولات وجود نداشته باشد.

2 دیدگاه ها

  1. مهدی پور

    تشکر از افیلیو

    برای دیجی استایل درصدها به چه صورت هست؟

    پاسخ
    • محدثه

      با سلام
      لطفا در قسمت پشتیبانی پنل تیکت ثبت کنید تا دوستان به صورت کامل راهنماییتون کنند.
      با تشکر

      پاسخ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.