آموزش استفاده از پنل کاربری افیلیو برای ناشران

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲
آموزش استفاده از پنل کاربری افیلیو برای ناشران

راهنمای ایجاد حساب کاربری

اگر حساب افیلیو ندارید، برای استفاده از امکانات لازم است ابتدا در پنل افیلیو ثبت نام کنید. در صورتی که ناشر و صاحب رسانه هستید و می‌خواهید محصولات سایرین را به فروش برسانید گزینه “ناشر – آگهی دهنده” را انتخاب نمایید. توجه فرمایید در صورتی که ناشر هستید و قصد همکاری در سطح فروشگاهی دارید نیز حتما گزینه “ناشر – آگهی دهنده” را انتخاب نمایید. برای آشنایی با میزان کمیسیون ناشران سطح فروشگاهی اینجا کلیک کنید.

از آنجایی که برای ورود به پنل کد یکبار مصرف به شماره شما ارسال می شود، لازم است که در قسمت موبایل حتما شماره تلفن همراه فعال خود را وارد نمایید. دقت نمایید رمز عبور مورد تایید پنل افیلیو شامل حداقل ۸ حرف ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها ( بغیر از / و . و _ ) می‌باشد.

image (4).png

پس از ثبت نام اولیه می‌توانید به پنل افیلیو وارد شوید. برای تکمیل ثبت نام و استفاده از امکانات لازم است که مدارک ذکر شده برای ثبت نهایی را بارگذاری کرده و تا مورد تایید قرار گرفتن آنها منتظر بمانید.

شخص حقیقی

haqiqi nasher register.png

اگر به عنوان شخص حقیقی قصد فعالیت دارید، در اولین قدم از ثبت نام به عنوان ناشر از نوع شخص حقیقی، اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که فایل تصویر شناسنامه و تصویر کارت ملی واضح و با فرمت‌های JPG یا PNG باشد.

nasher register.png

در قسمت بعدی اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

nasher register 2.png

سپس اطلاعات پرداخت خود را به صورت صحیح ثبت نمایید.

nasher register 4.png

در مرحله آخر از ثبت نام، در صورتی که مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیستید، گزینه مورد نظر را انتخاب و اگر مشمول مالیات بر ارزش افزوده می‌باشید، تصویر گواهی ارزش افزوده را بارگذاری نمایید. در این مرحله تا تایید شدن مدارک ارسالی منتظر بمانید. نتیجه بررسی مدارک از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید. 

شخص حقوقی

hoquqi nasher register.png

اگر کاربر حقوقی هستید، در مرحله اول اطلاعات شرکت خود را وارد نموده و در قسمت‌های بعدی اطلاعات تماس و پرداختی خود را وارد نمایید.

nasher hoquqi.png

در مرحله آخر اگر مشمول مالیات بر ارزش افزوده نیستید گزینه مربوطه را انتخاب کنید و تصویر روزنامه رسمی خود را بارگذاری نمایید. در صورتی که مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستید علاوه بر آپلود فایل تصویر روزنامه رسمی، فایل تصویر گواهی ارزش افزوده را نیز بارگذاری کنید. در این مرحله تا تایید شدن مدارک ارسالی منتظر بمانید. نتیجه بررسی مدارک از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس از این مرحله در اولین ورود به پنل، فرم قرارداد برای شما ارسال و پس از امضای قرارداد امکان استفاده از امکانات پنل کاربری برای شما فراهم می‌شود.
لازم به ذکر است در صورتی که قرارداد در مدت زمان فعالیت شما ریجکت یا مسدود شود، پرداخت صورت نخواهد گرفت.

ثبت رسانه

sabte-resane.png

پابلیشر از مسیر رسانه‌ها > اضافه کردن رسانه جدید > پر کردن فیلدهای مورد نیاز > ذخیره اقدام به ایجاد رسانه در سیستم می‌کند. در صورتی که پابلیشر فروشگاه را انتخاب نماید، سطح پیش فرض فروشگاه نیز به رسانه ارتباط خواهد یافت.
یک رسانه می‌تواند در چندین فروشگاه فعالیت داشته باشد و در هر یک از فروشگاه‌ها یکی از سطوح فروشگاه مرتبط را خواهد داشت. یک رسانه در یک فروشگاه به طور همزمان نمی‌تواند چند سطح داشته باشد. در صورتی که سطح پیش فرض فروشگاه تغییر یابد، تمامی رسانه‌های ثبت شده نیز به طور اتوماتیک به سطح پیش فرض جدید آپدیت خواهند شد. در حالت کلی یک رسانه هیچگاه بدون سطح نخواهد بود.

گام‌های بررسی رسانه:

۱- احراز مالکیت: پس از ایجاد رسانه، ابتدا رسانه توسط افیلیو احراز مالکیت می‌شود. در صورتی که نتیجه‌ی احراز مالکیت منفی باشد، رسانه اجازه‌ی فعالیت نخواهد داشت و جهت تایید محتوا فعال نخواهد گردید. به عبارت دیگر در صورت رد احراز مالکیت، کار رسانه در سیستم به اتمام می‌رسد. یک رسانه فقط تا زمانی که احراز مالکیت آن انجام نشده باشد قابل حذف شدن است و بعد از احراز مالکیت امکان حذف وجود ندارد.
۲- وضعیت آزمایشی: در صورت تایید احراز مالکیت، رسانه به صورت اتوماتیک در وضعیت آزمایشی قرار می‌گیرد. رسانه در وضعیت آزمایشی می‌تواند فعالیت افیلیت داشته باشد و کمیسیون آن محاسبه خواهد شد ولی پرداختی به پابلیشر به ازای آن انجام نمی‌شود. ادمین سیستم می‌تواند وضعیت آزمایشی را تغییر دهد.
۳- بررسی محتوا: پس از احراز مالکیت، امکان بررسی محتوای رسانه توسط افیلیو فراهم می‌گردد. افیلیو بنا‌بر نتیجه‌ی بررسی، رسانه را تایید و یا ریجکت می‌کند. در صورت ریجکت شدن رسانه علت آن نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورت تایید وضعیت رسانه این مرحله به اتمام می‌رسد.

احراز مالکیت رسانه

رسانه ثبت شده توسط ناشر، لازم است احراز مالکیت گردد. برای هر نوع رسانه (وبسایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی)، روش متفاوتی برای احراز مالکیت وجود دارد.

احراز مالکیت برای وبسایت‌ها

  • با کلیک بر روی علامت مداد در قسمت احراز مالکیت، یک پنجره جدید باز می شود که ایمیل دامنه وبسایت رسانه مورد نظر می بایست در آن ثبت گردد. پس از ثبت اطلاعات یک کد چهار رقمی به آدرس ایمیل ارسال می شود.

image-3.jpg

با وارد نمودن کد چهار رقمی ارسال شده به آدرس ایمیل را در کادر مربوطه و ثبت آن، احراز مالکیت رسانه انجام می پذیرد.

image-4 (1).png

image-5 (1).png

دلایل عدم تایید رسانه

  • از نظر طراحی و گرافیک وب، در سطح مطلوبی نمی‌باشد.
  • دارای پاپ آپ یا نمایش بیش از حد تبلیغات می‌باشد.
  • دارای مطالب و محتوای کافی و آرشیو نمی‌باشد.
  • جزو سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، باکس‌ها و سایت‌های افزایش رتبه (Rank) و موارد مشابه باشد .
  • حاوی اطلاعات ناقص و یا ناهمگون می‌باشد.
  • حاوی مطالب غیر اخلاقی و خلاف مصلحت عمومی می‌باشد.
  • مطابق با قوانین و مقررات حاکم نمی‌باشد.
  • رسانه ثبت شده فعال یا در دسترس نیست.
  • امکان ثبت سایت‌های تجاری، مرتبط با کسب کار و خدمات مختلف وجود ندارد.
  • رسانه ثبت شده حاوی اطلاعات ناهمگون و یا خلاف مصلحت عمومی می‌باشد.
  • رسانه ثبت شده دارای محتوای کافی در حوزه فعالیت نیست.
  • استفاده از لینک‌های افیلیت در رسانه تایید نشده، مجاز نیست.
  • در رسانه ثبت شده از نام، لوگو و یا طراحی سایت دیجی‌کالا استفاده شده است.
  • ثبت و فعالیت فروشگاه‌هایی که خود دارای محصول و فروش آنلاین هستند، مجاز نیست.
  • وبسایت ثبت شده از حداقل‌های لازم برای فعالیت برخوردار نیست.
  • شبکه اجتماعی ثبت شده از حداقل‌های لازم برای فعالیت برخوردار نیست.
  • امکان تایید پیج‌های اینستاگرامی/حساب تلگرام شخصی، وجود ندارد.
  • امکان تایید شبکه‌های اجتماعی با محوریت طنز و سرگرمی وجود ندارد.
  • امکان تایید شبکه‌های اجتماعی خصوصی (Private) وجود ندارد.
  • براساس نظر کارشناسان فنی، رسانه ثبت شده از سطح کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.
  • امکان تایید گروه‌های تلگرامی و واتساپی وجود ندارد.

محتوای تبلیغاتی

ایجاد لینک افیلیت

لینک افیلیت به چند روش قابل ایجاد است که در ادامه به توضیح هر یک پرداخته می‌شود.

۱- لینک عمومی:

Link-General-Link.png

  • در تولید لینک به روش عمومی نیازی به ساخت لینک برای تمام صفحات به صورت جداگانه وجود ندارد و فقط کافی است آدرس صفحات مورد نظر به صورت base64 به انتهای لینک عمومی اضافه شده و به عنوان لینک افیلیت مورد استفاده قرار گیرند. جهت استفاده از لینک عمومی ابتدا از طریق قسمت لینک / لینک عمومی را انتخاب کرده و پس از وارد نمودن موارد خواسته شده، لینک را بسازید. در انتهای لینک ساخته شده {YOUR_BASE64_ENCODED_URL} وجود دارد که باید با لینک انکد (encode) شده Base64 جایگزین شود. برای انکد کردن، ابتدا لینک محصول مورد نظر را از صفحه فروشگاه کپی کرده سپس با استفاده از وبسایت https://base64.guru/converter تبدیل نموده و نسخه Base64 آن را کپی کنید. حالا این متن کپی شده را در انتهای لینک  عمومی ساخته شده قرار دهید. لازم به ذکر است که می بایست آکولاد ها {} از انتهای لینک حذف شوند.

  • لینک تولید شده در تمام روش های تولید لینک به صورت شورتنر خواهد بود.
  • ارتباط بین لینک و رسانه یک به یک است. بدین معنی که یک آیدی لینک با یک رسانه ارتباط داده می‌شود. از طرفی انتخاب چندگانه رسانه در ساخت لینک وجود دارد که صرفا جهت حذف پروسه‌ی تکراری ایجاد لینک توسط کاربر چنین امکانی افزوده شده اما در نهایت به تعداد رسانه‌های انتخاب شده لینک با آیدی‌های متفاوت ایجاد می‌شود.
  • با فشردن گزینه ثبت و تولید لینک، لینک عمومی افیلیت که با سرویس شورتنر ساخته شده جهت کپی کردن در صفحه نمایش داده می‌شود.
  • لینک ایجاد شده، از طریق لیست لینک‌ها در صفحه‌ی اصلی لینک‌ها در دسترس خواهد بود.
  • در لیست لینک‌ها علاوه بر اطلاعات لینک تولید شده اطلاعات آماری شامل تعداد کلیک‌ها نیز وجود دارد که در قسمت مرتبط توضیح داده می‌شود.

۲- لینک اختصاصی:

Link-Special-Link-deafult (1).png

در تولید لینک به روش اختصاصی آدرس هر صفحه ای که پابلیشر می‌خواهد کاربران به آن هدایت شوند در فیلد آدرس وارد می‌شود. همانطور که از اسم لینک مشخص است، لینک اختصاصی صرفا جهت هدایت کاربر به صفحه ای که آدرس آن وارد شده است، قابل استفاده خواهد بود.
سایر توضیحات مانند لینک عمومی است

۳- لینک ویجت:

قبل از پرداختن به تولید لینک از طریق ویجت به بررسی پیش نیاز آن که ساخت ویجت است می‌پردازیم.
لیست محصولات: از مسیر لیست محصولات در منوی اصلی قابل دسترسی است. در صفحه‌ی لیست محصولات تمامی محصولات فروشگاه‌ها در قالب ویجت نمایش داده می‌شود. محصولات فروشگاه‌ها از طریق API دریافت شده و براساس اطلاعات دریافت شده برای هر پروداکت، ویجت آن توسط سیستم افیلیت ساخته و نمایش داده می‌شود. یک ویجت شامل تصویر محصول، عنوان محصول، قیمت، تخفیف و همچنین آدرس صفحه‌ی محصول در سایت فروشگاه است. تمام اطلاعات یک ویجت محصول با تغییر در سایت فروشگاه آپدیت می‌شود.
با کلیک بر گزینه مشاهده محصول، کاربر به صفحه‌ی آدرس محصول که در ویجت وجود دارد هدایت می‌شود. امکان فیلتر کردن محصولات یک فروشگاه بر اساس فیلترهای موجود در صفحه شامل جدیدترین، ارزانترین، بیشترین تخفیف و … وجود دارد.

ایجاد لینک افیلیت از طریق ویجت محصول:

Create-Widget.png

با انتخاب یک محصول از لیست محصولات گزینه‌ی تولید کد فعال شده و با کلیک بر روی آن کاربر به صفحه ی ساخت ویجت هدایت می‌شود. امکان ساخت ویجت با یک یا چندین پروداکت وجود دارد که در این حالت widget container ایجاد می‌شود که حاوی چندین محصول است.
در صفحه‌ ساخت ویجت کاربر اطلاعاتی شامل نام ویجت، رسانه و همچنین نحوه‌ هدایت کاربر را مشخص می‌کند.
نحوه هدایت کاربر از طریق ویجت محصول به روش‌های زیر امکان پذیر است:
۱- هدایت کاربر به صفحه اصلی وب سایت فروشگاه
۲- هدایت کاربر به یک صفحه ثابت که در این حالت پابلیشر باید آدرس را در فیلد مربوطه وارد کند.
۳- هدایت کاربر به صفحه جزییات محصول که در این حالت از آدرس موجود در پروداکت ویجت استفاده شده و کاربر با کلیک بر روی ویجت به صفحه ی جزئیات محصول در وب سایت فروشگاه هدایت می‌شود.
در نهایت با فشردن دکمه ایجاد ویجت، ویجت با تنظیمات فوق ایجاد و همچنین در لیست ویجت‌های انتخابی در دسترس خواهد بود.

ساخت لینک افیلیت از طریق بنر:
دانلود بنر از مسیر بنرها > لیست بنرها > ساخت لینک توسط پابلیشر انجام می‌شود.
با کلیک بر گزینه ساخت لینک، لیست سایزها در اختیار کاربر قرار گرفته و سایز دلخواه خود جهت دانلود را انتخاب می‌کند.
رسانه‌ای که بنر در آن استفاده خواهد شد را انتخاب می‌کند .
با کلیک بر گزینه ی ساخت لینک، کد بنر در اختیار کاربر قرار گرفته و قابلیت کپی کردن دارد.
تا زمانی که یک بنر در وضعیت فعال نیست قابلیت دانلود ندارد.
در صورتی که وضعیت یک بنر از وضعیت فعال به غیر فعال آپدیت شود از رسانه‌ پابلیشر حذف شده و با بنر پیش فرض فروشگاه که سایز آن برابر سایز بنر غیر فعال شده است جایگزین می‌شود.

سفارشات

admin-publisher-Order-Item.png

هر ناشر با مراجعه به قسمت سفارشات در پنل کاربری خود می‌تواند اطلاعاتی مانند تاریخ ایجاد سفارش، مبلغ سفارش، مبلغ کمیسیون، وضعیت سفارش‌های ثبت شده از طریق رسانه خود و … را مورد بررسی قرار دهد. همچنین در همین قسمت از پنل امکان مشاهده سفارشات به دو صورت کلی و با جزییات در اختیار ناشران قرار گرفته تا مطابق با نیاز ناشر، اطلاعات مورد نیاز در اختیار ایشان قرار گیرد.

مشاهده سفارشات

بخش سفارشات به صورت پیش فرض اطلاعات کلی سفارش را نمایش می‌دهد و ناشر می‌تواند با فیلترهای مختلف موجود در این قسمت، در کمترین زمان اطلاعاتی مانند شماره سفارش، رسانه‌ای که سفارش از طریق آن ثبت شده، لینک مربوط به کالا، فروشگاهی که هدایت مشتری به آن صورت گرفته، تاریخ و زمان ایجاد سفارش، مبلغ سفارش، مبلغ کمیسیون و در ادامه وضعیت پرداخت و وضعیت سفارش را مشاهده نماید.
با انتخاب گزینه جزییات سفارشات ناشر می‌تواند علاوه بر مشاهده موارد فوق، جزییات سبد خرید مشتری را نیز مورد بررسی قرار دهد. به این صورت که لینک موجود در رسانه ناشر، در نهایت به چه سبد خریدی و با چه جزییاتی منتهی شده است.

دریافت گزارش

در قسمت دیگری از بخش سفارشات، امکان گزارش‌گیری در قالب فایل اکسل به دو صورت گزارش‌گیری سریع و گزارش‌گیری کامل در دسترس ناشران می‌باشد که با انتخاب گزارش‌گیری سریع، فایل اکسل بلافاصله دانلود می‌شود و با انتخاب گزارش‌گیری کامل، فایل اکسل با جزئیات کامل‌تر در قسمت گزارشات پنل کاربری، قابل دانلود خواهد بود.
در ادامه به جزییات بیشتری از وضعیت سفارشات می‌پردازیم.

وضعیت سفارش

هر سفارش پس از درج شدن در پنل با عنوان “سفارش جدید” قابل مشاهده می‌باشد. سفارش جدید به این معناست که سفارش توسط مشتری در فروشگاه ثبت شده است. پس از این مرحله، با توجه به فرآیندهای بعدی، وضعیت سفارش مطابق با حالت‌های زیر، تغییر می‌یابد.
۱- تایید فروشنده: در این حالت مبلغ سفارش توسط مشتری و از طریق درگاه بانکی فروشگاه پرداخت شده است.
۲- تایید نهایی: به حالتی اتلاق می‌شود که کالا توسط فروشگاه به مشتری تحویل شده است و بازه زمانی مربوط به بازگشت کالا، سپری و به اتمام رسیده باشد. این بازه زمانی برای هر فروشگاه متفاوت می‌باشد. به طور مثال بازه زمانی بازگشت کالا برای فروشگاه دیجی‌کالا در حالت عادی ۷ روز و در حالت دیجی پلاس ۳۰ روز است.
۳- کنسل شده: حالتی که مشتری سفارش خود را در بازه زمانی بازگشت کالا، کنسل و یا مرجوع نماید.

وضعیت فاکتور

۱- فاکتور نشده: محاسبات کمیسیون از طرف افیلیو صورت نگرفته است.
۲- فاکتور شده: قطعیت سفارش (پرداخت وجه سفارش و اتمام بازه بازگشت کالا) صورت گرفته و سفارش از طریق افیلیو به مرحله محاسبات کمیسیون وارد می‌شود.
۳- پرداخت شده: در مرحله آخر زمانی که عملکرد رسانه ناشر و متعاقبا درآمد حاصل از آن، تایید گردید، پرداخت از خزانه‌داری افیلیو انجام و وضعیت سفارش به پرداخت شده تغییر می‌یابد.

امور مالی

در این بخش نتیجه فعالیت هر دوره از رسانه ناشر و درآمد حاصل از آن در دسترس می‌باشد که در ادامه به توضیح هر قسمت از این بخش پرداخته می‌شود:

وضعیت فاکتور

مجموع کمیسیون تمام سفارش‌های نهایی شده درابتدا تا انتهای هر ماه، در پایان همان دوره توسط پنل افیلیو محاسبه می‌شود و  گزارش مربوط به آن به منظور تعیین وضعیت و مدیریت تقلب (Fraud Detection) طی سه روز کاری مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد. سپس نتیجه بررسی در قسمت وضعیت فاکتور‌ها در یکی از سه حالت تایید شده، مردود و در حال بررسی (مشکوک) ثبت می‌گردد که وضعیت هر حالت مطابق با توضیحات زیر تعریف می‌شود:

  • تایید شده: درآمد مورد تایید قرار گرفته و به مرحله پرداخت‌ها ارجاع می‌شود.
  • رد شده: درآمد مربوط به فعالیت رسانه ناشر با ذکر دلیل مورد تایید واقع نشده است و از طریق ایمیل و پیامک اطلاع‌رسانی می‌گردد.
  • در حال بررسی (مشکوک): در این حالت با توجه به الزام و ضرورت بررسی سلامت ترافیک رسانه ناشر و بالطبع سنجش ترافیک با کیفیت، درخواست می‌گردد مستندات تکمیلی شامل تصاویری از Google Analytics و یا Google Search Console (ترجیحاً صفحات پربازدید رسانه) ارائه شود. بر این اساس ناشران می‌بایست ظرف پانزدهم هر ماه نسبت به ارائه مستندات خود اقدام نمایند تا پس از جمع‌آوری و بررسی مستندات توسط افیلیو و فروشگاه، وضعیت نهایی فاکتور (تایید و یا مردود) تعیین گردد. لازم به توضیح است که در جهت بهبود هر چه بهتر این فرآیند و تسهیل در دریافت مستندات، از این پس این امکان فراهم شده تا مستندات مورد نیاز در پنل آپلود شود و ناشران نیازی به ارسال مدارک خود از طریق ایمیل نخواهند داشت.

پس از جمع‌آوری مستندات تا پانزدهم هر ماه، تطابق مدارک ارائه شده با عملکرد ثبت شده در پنل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و ظرف هفته ابتدایی ماه بعد، وضعیت نهایی فاکتورهای مشکوک، در یکی از دو حالت تایید شده و یا رد شده، در حساب کاربری ناشر به نمایش گذاشته می‌شود. مبلغ فاکتورهای مشکوکی که در این مرحله تایید می‌شوند، همراه با وجه فاکتور مربوط به عملکرد دوره بعدی، به حساب ناشر واریز می‌گردد.

لازم به توضیح مجدد است که فقط فاکتورهای تایید شده به مرحله پرداخت‌ها ارجاع می‌شود و در سر‌رسید پرداخت، واریزی آنها صورت می‌پذیرد و فاکتورهای رد شده قابلیت پرداخت ندارند.

  • نحوه آپلود مستندات: در پنل کاربری خود به بخش فاکتورها مراجعه نموده و از قسمت جزئیات در انتهای هر ردیف از فاکتورهای ایجاد شده، گزینه آپلود مستندات را انتخاب نمایید. پس از آپلود مستندات گزینه ثبت مدارک را انتخاب کنید. جهت اطمینان از موفقیت فرآیند آپلود مستندات، تعداد مدارک آپلود شده در ستون پیوست‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. مستندات حداکثر با حجم 10 مگابایت و در سه فرمت PNG، JPG و PDF قابل آپلود می‌باشند. همچنین در صورت آپلود فایل نادرست، می‌توانید با حذف آن، نسبت به آپلود فایل صحیح اقدام نمایید.

وضعیت پرداخت

وضعیت پرداخت مشخصا تابعی از وضعیت فاکتور بوده و با تغییر وضعیت فاکتور، وضعیت پرداخت نیز به روز می‌گردد. پس از مشخص شدن وضعیت فاکتور، وضعیت پرداخت در چهار حالت و مطابق با توضیحات زیر در پنل افیلیو تغییر می‌یابد:

  • رد حواله: در این حالت فاکتور رد شده و متعاقبا پرداخت آن دوره صورت نخواهد گرفت.
  • در انتظار پرداخت: درآمد و فاکتور ناشر مورد تایید بوده و گزارش پرداخت به واحد مالی ارجاع می‌شود.
  • آماده پرداخت: گزارش درآمد ناشران جهت اعمال کسورات قانونی (و یا اعمال ارزش افزوده برای ناشران مشمول) توسط واحد مالی نهایی شده و در سررسید معین شده (هفته پایانی هر ماه) پرداخت می‌گردد.
  • پرداخت شده: درآمد ناشر به شماره شبای ثبت شده در پنل کاربری ایشان واریز شده و لیست واریز درآمدها بسته می‌شود.

افیلیو در تلاش است تا با ارائه یک سیستم همکاری در فروش جامع، فرآیند افیلیت مارکتینگ را برای ناشران و فروشندگان آسان ساخته و فرصت ویژه کسب درآمد آنلاین را برای کاربران خود به ارمغان آورد.