جزئیات ساختار کمیسیون فروشگاه دیجی‌کالا

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
جزئیات ساختار کمیسیون فروشگاه دیجی‌کالا

پس از انتشار تغییرات مدل کسب درآمد از فروشگاه دیجی‌کالا در پنل افیلیو، ساختار کمیسیون جدید نیز منتشر شد.

تغییرات توافق شده عبارتند از:

  • افزایش سقف کمیسیون از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان
  • تخصیص کمیسیون به دسته‌بندی موبایل
  • تغییر سطوح ناشران به محتوا محور، شبکه‌های اجتماعی، تخفیف محور و فروشگاهی
  • عدم تخصیص کمیسیون به لینک‌های صفحات شگفت‌انگیزها، سوپرمارکت، کارت هدیه، پرفروش‌ترین‌ها، تخفیف‌ها و پیشنهادها و صفحه اصلی دیجی‌کالا
  • تغییرات در ساختار کمیسیون‌ها
  • طرح تشویقی ناشران برای اولین بار

برای مشاهده جزئیات ساختار جدید کمیسیون‌های فروش دسته‌بندی‌های گوناگون از فروشگاه دیجی‌کالا، به این لینک مراجعه کنید.