ایجاد حساب کاربری

چرا رمز عبور انتخابی‌ام تایید نمی‌شود؟

رمز عبور مورد تایید پنل افیلیو شامل حداقل ۸ حرف ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها ( بغیر از / و . و _ ) می‌باشد.

چرا با خطای حجم مدارک بارگذاری شده بیشتر از حد مجاز است مواجه شده‌ام؟

حداکثر حجم بارگذاری مدارک 2 مگابایت است.

آیا وجود گواهی ارزش افزوده الزامی است؟

گواهی ارزش افزوده، مجوزی است که مشمولان قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اینکه بتوانند مالیات ارزش افزوده از مشتریان خود دریافت نمایند، باید قبلا آن گواهی را دریافت کرده باشند. لذا در صورتی که مشمول قانون مالیات نیستید نیازی به بارگذاری گواهی ندارید.

چرا باید قرارداد را تایید کنم؟

تایید قرارداد برای استفاده از امکانات پنل کاربری افیلیو و شروع همکاری در فروش الزامی است.

ثبت و تایید رسانه

احراز مالکیت رسانه‌ها چگونه انجام می‌شود؟

 احراز مالکیت وبسایت: برای احراز مالکیت وبسایت می‌بایست از طریق بخش رسانه‌ها، گزینه احراز مالکیت رسانه ثبت شده را انتخاب نموده و ایمیل ویسایت را وارد نمایید. یک کد چهار رقمی به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال می‌گردد که با وارد کردن آن در قسمت احراز مالکیت پنل افیلیو، احراز مالکیت رسانه انجام می‌پذیرد.

احراز مالکیت صفحه اینستاگرام: برای احراز مالکیت رسانه لازم است که صفحه اینستاگرام افیلیو با آیدی affilio.smartech را  فالو کرده و از طریق تیکتینگ پنل افیلیو، به پشتیبانی اعلام نمایید.
احراز مالکیت کانال تلگرام: برای احراز مالکیت رسانه لازم است عبارت “افیلیو” به قسمت توضیحات کانال اضافه شود و سپس  از طریق تیکتینگ پنل افیلیو، به پشتیبانی اعلام نمایید. پس از تایید توسط پشتیبانی می‌توانید عبارت “افیلیو” را حذف نمایید.

رسانه‌ به چه دلایلی مورد تایید قرار نمی‌گیرند؟
    • از نظر طراحی و گرافیک وب، در سطح مطلوبی نمی‌باشد.
    • دارای پاپ آپ یا نمایش بیش از حد تبلیغات می‌باشد.
    • دارای مطالب و محتوای کافی و آرشیو نمی‌باشد.
    • جزو سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، باکس‌ها و سایت‌های افزایش رتبه (Rank) و موارد مشابه باشد .
    • حاوی اطلاعات ناقص و یا ناهمگون می‌باشد.
    • حاوی مطالب غیر اخلاقی و خلاف مصلحت عمومی می‌باشد.
    • مطابق با قوانین و مقررات حاکم نمی‌باشد.
    • رسانه ثبت شده فعال یا در دسترس نیست.
    • امکان ثبت سایت‌های تجاری، مرتبط با کسب کار و خدمات مختلف وجود ندارد.
    • رسانه ثبت شده دارای محتوای کافی در حوزه فعالیت نیست.
    • در رسانه ثبت شده از نام، لوگو و یا طراحی سایت دیجی‌کالا استفاده شده است.
    • ثبت و فعالیت فروشگاه‌هایی که خود دارای محصول و فروش آنلاین هستند، مجاز نیست.
    • وب‌سایت ثبت شده از حداقل‌های لازم برای فعالیت برخوردار نیست.
    • شبکه اجتماعی ثبت شده از حداقل‌های لازم برای فعالیت برخوردار نیست.
    • امکان تایید پیج‌های اینستاگرامی/حساب تلگرام شخصی، وجود ندارد.
    • امکان تایید شبکه‌های اجتماعی با محوریت طنز و سرگرمی وجود ندارد.
    • امکان تایید شبکه‌های اجتماعی خصوصی (Private) وجود ندارد.
نحوه اطلاع‌رسانی تایید و یا عدم تایید رسانه چگونه است؟

وضعیت تایید و یا عدم تایید رسانه به همراه علت آن از طریق پیامک و ایمیل ارسال می‌گردد.

بررسی وضعیت رسانه‌ها چقدر زمان می برد؟

بررسی هر رسانه بین 1 الی 2 روز کاری طول خواهد کشید.

کمیسیون سطح آزمایشی چگونه محاسبه می‌شود؟

رسانه در وضعیت آزمایشی می‌تواند فعالیت همکاری در فروش داشته باشد و کمیسیون آن محاسبه خواهد شد ولی پرداختی به ازای آن انجام نمی‌شود.

یک وب‌سایت مناسب برای انجام همکاری در فروش چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای آشنایی با ویژگی های یک وبسایت مناسب این مقاله را مطالعه نمایید.

ایجاد لینک افیلیت

ساخت لینک عمومی به صورت base64 چگونه است؟

جهت استفاده از لینک عمومی ابتدا از طریق قسمت لینک / لینک عمومی را انتخاب کرده و پس از وارد نمودن موارد خواسته شده، لینک را بسازید. در انتهای لینک ساخته شده {YOUR_BASE64_ENCODED_URL} وجود دارد که باید با لینک انکد (encode) شده Base64 جایگزین شود. برای انکد کردن، ابتدا لینک محصول مورد نظر را از صفحه فروشگاه کپی کرده سپس با استفاده از وب‌سایت https://base64.guru/converter تبدیل نموده و نسخه Base64 آن را کپی کنید. حالا این متن کپی شده را در انتهای لینک عمومی ساخته شده قرار دهید. لازم به ذکر است که می بایست آکولاد ها {} از انتهای لینک حذف شوند.

ویجت هوشمند چه تفاوتی با ویجت معمولی دارد؟

ویجت معمولی توسط ناشر و بدون محدودیت در انتخاب محصولات ساخته می‌شود اما ویجت هوشمند توسط فروشگاه و بر اساس فیلتر پرفروش‌ترین‌ها، بیشترین تخفیف و … ساخته شده و در اختیار ناشران قرار می‌گیرد. همچنین تمامی اطلاعات محصولات موجود در ویجت هوشمند با به روزرسانی در فروشگاه، در رسانه ناشران نیز به صورت خودکار به روزرسانی می‌شود.

چرا بنرها در رسانه تغییر کرده‌اند؟

در صورتی که وضعیت یک بنر از وضعیت فعال به غیر فعال تغییر کند، از رسانه‌ ناشر حذف شده و با بنر پیش فرض فروشگاه که سایز آن برابر سایز بنر غیر فعال شده است جایگزین می‌شود.

سفارشات

سفارش در چه صورت کنسل شده محسوب می‌شود؟

اگر محصول خریداری شده به مشتری تحویل داده نشود، مرجوع شود و یا پس از اضافه شدن به سبد خرید پرداختی صورت نگیرد، وضعیت سفارش به کنسل شده تغییر می‌یابد.

امور مالی

پرداخت کمیسیون‌ها به چه صورت و در چه بازه‌ زمانی انجام می‌شود؟

وضعیت پرداخت مشخصا تابعی از وضعیت فاکتور بوده و با تغییر وضعیت فاکتور، وضعیت پرداخت نیز به روز می‌گردد. پس از مشخص شدن وضعیت فاکتور، وضعیت پرداخت در چهار حالت و مطابق با توضیحات زیر در پنل افیلیو تغییر می‌یابد:

  • رد حواله: در این حالت فاکتور رد شده و متعاقبا پرداخت آن دوره صورت نخواهد گرفت.
  • در انتظار پرداخت: درآمد و فاکتور ناشر مورد تایید بوده و گزارش پرداخت به واحد مالی ارجاع می‌شود.
  • آماده پرداخت: گزارش درآمد ناشران جهت اعمال کسورات قانونی (و یا اعمال ارزش افزوده برای ناشران مشمول) توسط واحد مالی نهایی شده و در سررسید معین شده (هفته پایانی هر ماه) پرداخت می‌گردد.
  • پرداخت شده: درآمد ناشر به شماره شبای ثبت شده در پنل کاربری ایشان واریز شده و لیست واریز درآمدها بسته می‌شود.
بررسی فاکتور مشکوک چگونه انجام می‌شود؟

با توجه به الزام و ضرورت بررسی سلامت ترافیک رسانه ناشر و بالطبع سنجش ترافیک با کیفیت، درخواست می‌گردد مستندات تکمیلی شامل تصاویری از Google Analytics و یا Google Search Console (ترجیحاً صفحات پربازدید رسانه) ارائه شود. بر این اساس ناشران می‌بایست ظرف پانزدهم هر ماه نسبت به ارائه مستندات خود اقدام نمایند تا پس از جمع‌آوری و بررسی مستندات توسط افیلیو و فروشگاه، وضعیت نهایی فاکتور (تایید و یا مردود) تعیین گردد. لازم به توضیح است که در جهت بهبود هر چه بهتر این فرآیند و تسهیل در دریافت مستندات، از این پس این امکان فراهم شده تا مستندات مورد نیاز در پنل آپلود شود و ناشران نیازی به ارسال مدارک خود از طریق ایمیل نخواهند داشت.
پس از جمع‌آوری مستندات تا پانزدهم هر ماه، تطابق مدارک ارائه شده با عملکرد ثبت شده در پنل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و ظرف هفته ابتدایی ماه بعد، وضعیت نهایی فاکتورهای مشکوک، در یکی از دو حالت تایید شده و یا رد شده، در حساب کاربری ناشر به نمایش گذاشته می‌شود. مبلغ فاکتورهای مشکوکی که در این مرحله تایید می‌شوند، همراه با وجه فاکتور مربوط به عملکرد دوره بعدی، به حساب ناشر واریز می‌گردد.

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.