سطوح رسانه و کمیسیون به همراه جزئیات

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۲
سطوح رسانه و کمیسیون به همراه جزئیات

چه رسانه‌هایی در سطوح برنزی، نقره‌ای و طلایی قرار می‌گیرند؟

کیفیت ترافیک هر یک از رسانه‌ها بر اساس شاخص‌هایی مانند تعداد جذب مشتری جدید، تعداد کلیک و تعداد سفارش مورد ارزیابی شده و رسانه در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرد. کمیسیون‌ها بر اساس فروشگاه و با توجه به سطح رسانه، نوع محصول و کمپین‌ها متغیر است. در حال حاضر رسانه‌ها (به استثناء ادنتورک‌ها و رسانه‌های ارائه دهنده کد تخفیف) می‌توانند در یکی از سطوح برنزی، نقره‌ای و طلایی فعالیت داشته باشند و کمیسیون این سطح‌ها به صورت پلکانی در همه دسته‌بندی‌ها افزایش پیدا می‌کند. رسانه‌های ثبت شده به صورت پیش‌فرض در سطح برنزی قرار دارند.

رسانه هایی از نوع وبسایت، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام، کانال یوتیوب و کانال آپارات که به معرفی، نقد و بررسی محصولات می‌پردازند.

چه رسانه‌هایی در سطح تخفیف محور قرار می‌گیرند؟

رسانه هایی از نوع وبسایت، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام که به ارائه کد تخفیف می‌پردازند.

چه رسانه‌هایی در سطح High Traffic قرار می‌گیرند؟

ادنتورک‌ها و موتورهای جستجو در این سطح قرار دارند.

معیار سطح‌بندی، تعداد سفارش قطعی شده در هر ماه است. برای فروشگاه دیجی‌کالا در صورتی که تعداد سفارش‌های قطعی شده در ماه بیش از ۷۰۰ سفارش باشد. سطح رسانه به نقره‌ای تبدیل می‌شود و اگر بیشتر از ۱۷۰۰ سفارش ثبت شده باشد، رسانه در دسته‌بندی طلایی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است پس از تغییر سطح تا یک ماه تمام خریدهای شما در تمام دسته‌بندی‌ها، با کمیسیون بیشتر نسبت به سطح پایین‌تر محاسبه خواهد شد.

در جدول زیر چند نمونه از درصد کمیسیون محصولات در سه سطح برنزی، نقره ای و طلایی برای همکاری با فروشگاه دیجی‌کالا آورده شده است.

کمیسیون_pages-to-jpg-0001 (1).jpg