سوالات متداول سیستم همکاری در فروش افیلیو

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۲
سوالات متداول سیستم همکاری در فروش افیلیو

ایجاد حساب کاربری:

رمز عبور مورد تایید پنل افیلیو شامل حداقل ۸ حرف ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها ( بغیر از / و . و _ ) می‌باشد.

ثبت و تایید رسانه:

احراز مالکیت وبسایت: برای احراز مالکیت وبسایت می‌بایست از طریق بخش رسانه‌ها، گزینه احراز مالکیت رسانه ثبت شده را انتخاب نموده و ایمیل ویسایت را وارد نمایید. یک کد چهار رقمی به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال می‌گردد که با وارد کردن آن در قسمت احراز مالکیت پنل افیلیو، احراز مالکیت رسانه انجام می‌پذیرد.

احراز مالکیت صفحه اینستاگرام: برای احراز مالکیت رسانه لازم است که صفحه اینستاگرام افیلیو با آیدی affilio.smartech را فالو کرده و از طریق تیکتینگ پنل افیلیو، به پشتیبانی اعلام نمایید. احراز مالکیت کانال تلگرام: برای احراز مالکیت رسانه لازم است عبارت “افیلیو” به قسمت توضیحات کانال اضافه شود و سپس از طریق تیکتینگ پنل افیلیو، به پشتیبانی اعلام نمایید. پس از تایید توسط پشتیبانی می‌توانید عبارت “افیلیو” را حذف نمایید.

ایجاد لینک افیلیت:

جهت استفاده از لینک عمومی ابتدا از طریق قسمت لینک / لینک عمومی را انتخاب کرده و پس از وارد نمودن موارد خواسته شده، لینک را بسازید. در انتهای لینک ساخته شده {YOUR_BASE64_ENCODED_URL} وجود دارد که باید با لینک انکد (encode) شده Base64 جایگزین شود. برای انکد کردن، ابتدا لینک محصول مورد نظر را از صفحه فروشگاه کپی کرده سپس با استفاده از وب‌سایت https://base64.guru/converter تبدیل نموده و نسخه Base64 آن را کپی کنید. حالا این متن کپی شده را در انتهای لینک عمومی ساخته شده قرار دهید. لازم به ذکر است که می بایست آکولاد ها {} از انتهای لینک حذف شوند.

سفارشات:

اگر محصول خریداری شده به مشتری تحویل داده نشود، مرجوع شود و یا پس از اضافه شدن به سبد خرید پرداختی صورت نگیرد، وضعیت سفارش به کنسل شده تغییر می‌یابد.

امور مالی:

وضعیت پرداخت مشخصا تابعی از وضعیت فاکتور بوده و با تغییر وضعیت فاکتور، وضعیت پرداخت نیز به روز می‌گردد. پس از مشخص شدن وضعیت فاکتور، وضعیت پرداخت در چهار حالت و مطابق با توضیحات زیر در پنل افیلیو تغییر می‌یابد:

  • رد حواله: در این حالت فاکتور رد شده و متعاقبا پرداخت آن دوره صورت نخواهد گرفت.
  • در انتظار پرداخت: درآمد و فاکتور ناشر مورد تایید بوده و گزارش پرداخت به واحد مالی ارجاع می‌شود.
  • آماده پرداخت: گزارش درآمد ناشران جهت اعمال کسورات قانونی (و یا اعمال ارزش افزوده برای ناشران مشمول) توسط واحد مالی نهایی شده و در سررسید معین شده (هفته پایانی هر ماه) پرداخت می‌گردد.
  • پرداخت شده: درآمد ناشر به شماره شبای ثبت شده در پنل کاربری ایشان واریز شده و لیست واریز درآمدها بسته می‌شود.