طرح تشویقی ناشران برای اولین بار

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
طرح تشویقی ناشران برای اولین بار

در ادامه‌ی انتشار تغییرات مدل کسب درآمد، دیجی‌کالا و افیلیو طرح تشویقی ویژه‌ای را برای ناشران در نظر گرفته‌اند.

در این طرح، در صورتی که رسانه‌های محتوا محور منجر به خرید مستقیم محصولات شوند، علاوه بر کمیسیون عادی دسته‌بندی کالا (جزئیات ساختار کمیسیون‌ها را از اینجا ببینید۵۰ درصد کمیسیون بیشتر را نیز به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

منظور از خرید مستقیم محصولات چیست؟

تصور کنید که شما در یکی از محتواهای رسانه‌ی خود، تبلیغ محصول خاصی (برای مثال یک تشک طبی) از فروشگاه دیجی‌کالا را کرده‌اید و لینک آن محصول را در محتوا قرار داده‌اید. در حالت کلی اگر مشتریانی که از طریق لینک شما به وبسایت دیجی‌کالا هدایت شده‌اند، کالاهای دیگری به‌جز آن تشک را هم خریداری کنند، کمیسیون خرید به شما تعلق خواهد گرفت.

اما اگر مشتریان هدایت شده دقیقا همان محصول را خریداری کنند، علاوه بر ۷ درصد کمیسیون عادی آن محصول، به پاس محتوای باکیفیت تولید شده در خصوص معرفی محصول، ۳.۵ درصد به کمیسیون شما اضافه خواهد شد و مجموع کمیسیون به ۱۰.۵ درصد خواهد رسید.

با توجه به نرخ بالای سفارشات مستقیم توسط ناشران بر این باوریم که این طرح در سال جدید، تاثیر قابل توجهی در افزایش درآمد ناشران عزیز خواهد داشت.