درباره افیلیو

همکاری در فروش (افیلیت) مبتنی بر محتوای تخصصی در خصوص دسته‌بندی‌های کالایی گوناگون هست و ناشران از این طریق می‌تونند اقدام به کسب درآمد برای رسانه‌ی خود بکنند. در طی این مسیر پر چالش و جذاب، ما در افیلیو در تلاش هستیم که ناشران و فروشندگان همکار، هر روز تجربه‌ی بهتری از همکاری در فروش داشته‌باشند و بیش از پیش به این منبع درآمد و افزایش فروش اعتماد کنند.

داستان افیلیو

۱۳۹۷-۱۳۹۹

در شهریورماه ۱۳۹۷، دیجی‌کالا برای اولین بار از سیستم همکاری در فروش خودش رونمایی کرد و در ابتدا برنامه افیلیت دیجی‌کالا در همکاری با تیم "ادرو" به وقوع پیوست.

در سال‌های ابتدایی شروع فعالیت افیلیت، تجربه‌ی خوبی برای ناشران رقم خورد و به‌واسطه تجربه موفق افیلیت دیجی‌‌کالا، شبکه ناشران هم با گسترش روزافزون مواجه شد.