تفاوت افیلیت مارکتینگ محصول فیزیکی و دیجیتال

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
تفاوت افیلیت مارکتینگ محصول فیزیکی و دیجیتال

یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تازه‌کاران حوزه افیلیت مارکتینگ شکست بخورند، این است که نمی‌دانند چگونه پیشنهادات افیلیت مناسب خودشان را برای تبلیغ انتخاب کنند. تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر برای محصولی اشتباه می تواند شما را در مسیر شکست قرار دهد، حتی پیش از آنکه شروع به طی کردن مسیر کنید.

بنابراین، در این راهنما از آکادمی افیلیو، نحوه ارزیابی پیشنهادات را با تمرکز بر دو قالب اصلی محصولات بررسی خواهیم کرد: محصولات فیزیکی و محصولات دیجیتال. در این مطلب به مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ محصولات فیزیکی در برابر محصولات دیجیتال می‌پردازیم و همچنین نکاتی در مورد نحوه انتخاب بین این دو را بیان می‌کنیم.

افیلیت مارکتینگ محصولات فیزیکی در برابر محصولات دیجیتال: بررسی اجمالی

حتی قبل از اینکه به بهترین نیچ هدف برای افیلیت مارکتینگ و تبلیغ نگاه کنید، ارزشش را دارد که بررسی کنید که می‌خواهید کالای دیجیتال را تبلیغ کنید یا فیزیکی. به عنوان یک افیلیت مارکتر، ممکن است تمایلی طبیعی به انواع خاصی از محصولات داشته باشید، و پیدا کردن بهترین محصول برای شما می‌تواند به رشد سریع‌تر شما کمک کند.

از آنجایی که افیلیت مارکتینگ امروزی بسیار بیشتر مبتنی بر اطلاعات و انجمن‌ها (community) است، بیشتر بازاریابان یک لیست ایمیل یا گروهی از دنبال‌کنندگان دارند که بر اساس یک نیچ یا دسته‌بندی هستند. انواع دنبال‌کنندگان شما نیز باید در انتخاب محصول مناسب شما نقش داشته باشند.

به عنوان مثال، اگر سال ها در مورد تناسب اندام محتوا تولید کرده‌اید، ممکن است بخواهید محصولات مرتبط با تناسب اندام، کاهش وزن، یا رژیم غذایی و ورزش را انتخاب کنید. در این مورد، هر دو نوع محصول دیجیتال یا فیزیکی می توانند در اینجا جواب بدهند و هر دو حول محور “سلامت و تناسب اندام” می چرخند. حال چه هنوز نیچ خود را انتخاب کرده باشید یا نه، این مطلب و بررسی مزایا و معایب محصولات دیجیتال در برابر فیزیکی ارزش خواندن دارد.

تبلیغ یک محصول دیجیتال

محصولات دیجیتالی اقلام مجازی هستند که می توانید با پرداخت هزینه (یک بار یا بر اساس اشتراک) به آنها دسترسی داشته باشید یا دانلود کنید. برخی از رایج‌ترین نمونه های محصولات دیجیتال عبارتند از:

  • کتاب های الکترونیکی
  • دوره های ویدیویی
  • کتاب های صوتی
  • عضویت سایت
  • مجلات الکترونیکی
  • اشتراک‌های نرم افزاری
  • موسیقی
  • و..

افیلیت مارکتینگ محصولات دیجیتال

صرف نظر از اینکه محصولات دیجیتالی مورد نظر خود را برای تبلیغ در کجا و کدام شبکه افیلیت مارکتینگ پیدا می‌کنید، باید بدانید که صنعت محصولات دیجیتال با سرعتی شتابان در حال رشد است. گزارشی در استاتیستا نشان می دهد که بازار کالاهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ از ۳۳۱ میلیارد دلار عبور خواهد کرد. این بدان معناست که فرصت زیادی برای افیلیت مارکترها برای تبلیغ محصولات دیجیتال وجود دارد.

حال آیا محصولات دیجیتال انتخاب مناسبی برای شما هستند؟ ما در آکادمی افیلیو ۳ مزیت و ۳ ایراد محصولات افیلیت دیجیتال را برای افیلیت مارکترها با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مزایای تبلیغ محصولات دیجیتال

۱) انتظار می‌رود محصولات دیجیتال نرخ تبدیل بالاتری داشته باشند.

در فضای بازاریابی پاسخ مستقیم، محصولات دیجیتال نسبت به محصولات فیزیکی مقرون به صرفه تر هستند.

این مسئله مهمی است، زیرا قیمت پایین تر معمولاً به معنای نرخ تبدیل بالاتر از سوی خریداران بالقوه شما است. مشتریان معمولاً تمایل بیشتری به خرید محصولات ارزان‌تر دارند.

بسته به محصول دیجیتالی که تبلیغ می کنید، نرخ تبدیل بالاتر می تواند به معنای فروش بیشتر برای کالاهای دیجیتال در مقایسه با کالاهای فیزیکی باشد. این امر به ویژه در صورتی جذاب است که شما یک ناشر محتوای ارگانیک باشید که ترافیک کلی کمتری برای ارسال دارد. در این صورت، شانس شما برای ایجاد فروش بیشتر با پیشنهادات دیجیتال بیشتر است.

یک مزیت دیگر نیز برای تبدیل بیشتر وجود دارد: محصولات دیجیتال گزینه‌هایی عالی برای خریدهای فوری هستند، زیرا قیمت پایین تر را با امکان دسترسی تقریباً بلافاصله پس از خرید ترکیب می کنند.

۲) محصولات دیجیتال به آزمایش قیف‌ها و راه اندازی جریان های درآمدی پسیو کمک می کنند.

یک محصول دیجیتال تقریباً کاملاً همیشه سبز (evergreen) است، به این معنی که شما می توانید آن را برای همیشه تبلیغ کنید و هرگز نگران تمام شدن موجودی آن نباشید. جنبه همیشه سبز محصولات دیجیتال به بازاریابان اجازه می دهد تا مخاطبان خود را آزمایش کنند یا حتی یک قیف را بدون نگرانی از هدر رفتن ترافیک به دلیل مشکلات موجودی کالا، آزمایش کنند.

تمرکز بر محصولات دیجیتال همیشه سبز به شما این امکان را می‌دهد که قیف های بلندمدت را برای پیشنهادات افیلیت باکیفیت راه‌اندازی کنید. قیف های موفق محصولات دیجیتال نیاز چندانی به نگهداری ندارند و می توانند برای سال‌ها سود ایجاد کنند.

۳) دسته‌بندی‌های متنوع تری برای پیشنهادات دیجیتال وجود دارد.

یکی از مزایای محصولات دیجیتال نسبت به محصولات فیزیکی از تنوع بیشتری برخوردار هستند. تقریباً برای هر مشکلی می‌توان محصولی دیجیتال بر پایه اطلاعات و آموزش ارائه کرد.

تقریباً برای هر مشکلی که مخاطبان شما ممکن است داشته باشند، این احتمال وجود دارد که شخصی اطلاعات ارزشمندی را برای کمک به حل آن ارائه کرده باشد و از آنجایی که بسته‌بندی و فروش اطلاعات هزینه بسیار کمتری نسبت به محصول فیزیکی دارد، بسیاری از محصولات بر پایه اطلاعات به عنوان یک پیشنهاد پاسخ مستقیم در مقایسه با همتایان فیزیکی خود بهتر عمل می کنند.

معایب تبلیغ محصولات دیجیتال

۱) نرخ بازگشت محصولات دیجیتال می‌تواند بالاتر باشد.

اگرچه مشتریان اغلب محصولات دیجیتال را به محصولات فیزیکی ترجیح می دهند، با این حال فروش‌های شما همچنان می‌توانند برگشت بخورند. به دلیل ماهیت “دیجیتال” محصول‌ها، بازگشت یک محصول دیجیتال برای مشتریان آسان‌تر است، تنها کاری که باید انجام دهند این است که یک یا دو دکمه را فشار دهند.

این کار را با فرآیند بازگرداندن یک محصول فیزیکی مقایسه کنید. معمولاً باید آن را بسته بندی کنید و در صندوق پستی بگذارید یا حتی آن را به اداره پست ببرید. همین کار به اندازه کافی دردسر دارد که بسیاری از مشتریان برای بازگرداندن یک محصول فیزیکی زحمتی به خود نمی‌دهند.

بنابراین، اگر محصول دیجیتالی که تبلیغ می‌کنید درجه یک نیست، ممکن است ریسک بازپرداخت بالاتری داشته باشید. هرکسی که به‌عنوان یک شرکت افیلیت بر اساس سهم از فروش تبلیغ می‌کند، متوجه خواهد شد که این بازگشت‌ها به نتیجه نهایی ضربه می‌زند.

۲) میانگین ارزش سفارش برای محصولات دیجیتال معمولا کمتر است.

اکثر محصولات دیجیتال با قیمت‌های کمتری نسبت به محصولات فیزیکی ارائه می‌شوند، این بدان معناست که اگر یک جریان فروش آپسل حرفه‌ای برای این محصولات دیجیتال وجود نداشته باشد، کمیسیون بالقوه شما کمتر خواهد بود.

بعلاوه، گزینه های ترافیکی شما ممکن است زیاد نباشد. با میانگین پرداخت کمتر به ازای هر فروش، شما نمی‌توانید سرمایه‌گذاری هنگفتی در منابع ترافیکی مانند تبلیغات پولی یا حتی تولید محتوای ارگانیک زیاد مانند سئو پست‌های بلاگ انجام دهید. در پایان، قیمت باید برای شما منطقی و به صرفه باشد که زمان و سرمایه خود را به کمپین معینی اختصاص دهید.

جمع‌بندی محصولات دیجیتال

از آنجایی که محصولات دیجیتال دارای مزایا و معایب آشکاری هستند، مهم است که آنها را با یکدیگر مقایسه کنیم و ببینیم که آیا تمرکز بر تبلیغ محصولات دیجیتال به عنوان یک شرکت افیلیت منطقی است یا خیر. همچنین ممکن است بخواهید عوامل دیگری را نیز در نظر بگیرید، از جمله بودجه بازاریابی که باید سرمایه گذاری کنید، دانش شما از محصولات و میزان ارتباط این محصولات با مخاطبانتان.

تبلیغ یک محصول فیزیکی

پس از بررسی تبلیغ محصول دیجیتال و معایب و مزایای آن، حال بیایید به محصولات فیزیکی بپردازیم. محصولات فیزیکی را می توان به عنوان هر محصول ملموسی که باید به یک آدرس فیزیکی ارسال شود طبقه بندی کرد. این محصولات اساساً می توانند به مواد مصرفی مانند مکمل ها، شیرینی‌ها، آدامس ها و یا اقلام غیر مصرفی مانند لباس، تجهیزات تناسب اندام، مبلمان و لوازم الکترونیکی و .. تقسیم شوند.

افیلیت مارکتینگ محصولات فیزیکی

صنعت افیلیت مارکتینگ برای محصولات فیزیکی بسیار گسترده و عظیم است. در واقع، ۱۶ درصد از کل درآمد فروش آنلاین از طریق افیلیت مارکتینگ به دست می آید.

همانطور که گفته شد، همه شرکت های افیلیت نباید حتماً محصولات فیزیکی را تبلیغ کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، متغیرهای متعددی وجود دارد که قبل از تصمیم‌گیری باید در مورد آنها فکر کنید.

در اینجا ۳ مزیت و ۳ عیب تبلیغ یک محصول فیزیکی را بررسی می‌کنیم.

مزایای فروش محصولات فیزیکی

۱) محصولات فیزیکی در رسانه های پولی مانند فیس بوک و یوتیوب به خوبی تبدیل می شوند.

در طول سال‌ها موارد زیادی دیده‌ایم که نشان می‌دهد محصولات فیزیکی در کانال‌های اجتماعی پولی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب به خوبی تبدیل می‌شوند.

بخشی از این به دلیل پتانسیل برای هدف‌گیری دقیق است، اگرچه پس از به‌روزرسانی iOS 14 اپل به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، این امر کمتر رایج است.

از آنجایی که مخاطبان هدف شما در حال حاضر در این پلتفرم‌ها حضور دارند و روزانه محتوا مصرف می‌کنند، یک استراتژی بازاریابی موثر و ایجاد محتوای باکیفیت و خوب می تواند توجه هزاران خریدار بالقوه را به خود جلب کند.

۲) بسیاری از محصولات فیزیکی برای مخاطبان وسیع‌تری کار می کنند.

مهم است که بفهمید رویکرد شما برای هدف‌گیری مخاطب چیست. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بزرگترین مزیت یک پیشنهاد دیجیتال میزانی است که می تواند مختص یک گروه خاص باشد، اما از طرف دیگر، مخاطبان بالقوه شما برای یک محصول فوق العاده خاص نیز کمتر خواهد بود.

از سوی دیگر، بسیاری از محصولات فیزیکی برای مصرف کنندگان انبوه مناسب هستند. اقلامی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، مکمل های کاهش وزن، لوازم آشپزخانه یا تجهیزات تناسب اندام تقریباً برای همه قابل استفاده هستند. این بدان معنی است که مخاطبان هدف شما گاهی اوقات می توانند، خوب، همه باشند!

از آنجایی که اکثر محصولات فیزیکی توسط افراد زیادی استفاده می شود، شما مخاطبان زیادی برای هدف‌گیری دارید، که به معنای فرصت بیشتر برای بهینه سازی و مقیاس بندی یک کمپین جوابده است.

۳) می توانید به محصولات فیزیکی مقیاس زیادی دهید.

وقتی صحبت از مقیاس‌پذیری شد، وقتی فضای محصولات فیزیکی را به عنوان یک شرکت افیلیت انتخاب کردید، فرصت‌های مقیاس‌پذیری شما تقریباً نامحدود می‌شود!

هدف اصلی شرکت‌های خریدار رسانه‌ای که می‌خواهند ترافیک پولی برای افیلیت مارکتینگ دریافت کنند، یافتن دستورالعمل برنده‌ای از پیشنهاد، آگهی و مخاطب است که بیشتر از هزینه‌ای که برای آن خرج می‌کنند، درآمد داشته باشد و سپس آن را به گونه‌ای مقیاس‌بندی کنند که هرچه بیشتر خرج کنند، بیشتر سود کنند.

این بدان معنا نیست که مقیاس بندی تبلیغات پولی برای محصولات فیزیکی حرکت مناسبی برای همه شرکت های افیلیت است، اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد محصولات فیزیکی گزینه خوبی برای خریداران رسانه ای هستند که به دنبال افزایش مقیاس هستند.

معایب فروش محصولات فیزیکی

1) CPC بالا برای تبلیغات پولی در این نوع محصول.

هزینه به ازای هر کلیک برای محصولات فیزیکی، اغلب زیاد است. این به این دلیل است که رقابت بیشتری برای رتبه گرفتن در آن کلمات کلیدی وجود دارد، تا حدی به این دلیل که قیمت محصولات فیزیکی نیز می تواند بالاتر باشد. به این معنی که کمیسیون های آن  بالاتر است و شرکت‌های افیلیت بیشتری برای آن فروش رقابت می کنند.

۲) پرداخت کمیسیون ممکن است به دلیل هزینه های بالاتر کمتر باشد.

بر خلاف پیشنهادات دیجیتال، اکثر محصولات فیزیکی هزینه فروش بالاتری در هر واحد دارند، از جمله هزینه تولید، انبارداری و ارسال. سپس، آنچه باقی مانده است باید بین فروشنده و شرکت افیلیت تقسیم شود.

محصولات فیزیکی نیز معمولاً به صورت عمده تولید می شوند، در انبار نگهداری می شوند و با دقت بسته‌بندی می‌شوند. به دلیل این هزینه های اضافی، کمیسیون شما ممکن است کاهش یابد.

یک امتیاز مثبت این است که محصولات فیزیکی تمایل به دریافت قیمت کلی بالاتری دارند، بنابراین شما همچنان می‌توانید از یک قیمت بالا کمیسیون کمتری دریافت کنید. پس از دیدن حاشیه سود و درصد کمیسیون کمتر برای بسیاری از پیشنهادات افیلیت محصولات فیزیکی تعجب نکنید.

۳) نگرانی‌های موجودی می تواند پیشنهادات فیزیکی بزرگ را مختل کند.

تصور کنید که یک شرکت افیلیت هستید که حجم زیادی از ترافیک را به یک پیشنهاد فیزیکی با تبدیل بالا ارسال می‌کنید، و سپس شروع به مشاهده یکسری بازپرداخت می‌کنید، زیرا همه سفارش‌های معوقه دارند.

این ممکن است یک اتفاق رایج نباشد، اما اگر فروشنده موجودی خود را به خوبی مدیریت نکند، یا به نوعی مشکلات زنجیره تامین داشته باشد، ممکن است اتفاق بیفتد.

در حالی که راه‌هایی برای کاهش خطر تبلیغ بیش از حد یک پیشنهاد فیزیکی افیلیت وجود دارد، اما این مسئله در بخش دیجیتال اصلاً مشکل به حساب نمی‌آید. بنابراین اگر قصد دارید یک پیشنهاد را ارتقا دهید، از موجودی‌ها آگاه باشید. حداقل، باید با مالک محصول در تماس باشید تا مطمئن شوید که آنها پشتوانه‌ای برای انجام به موقع تمام سفارش‌هایی که ایجاد می‌کنید دارند.

جمع‌بندی محصولات فیزیکی

محصولات فیزیکی ملموس و واقعی هستند، که همین امر به آنها ارزش ذاتی می‌دهد که برخی از محصولات دیجیتال فاقد آن هستند. اما هزینه تولید و ارسال آنها نیز بیشتر است.

آیا می‌توانید پیشنهاد محصولی فیزیکی پیدا کنید که بیش از هزینه‌های تبلیغات شما برای شما درآمد ایجاد کند و به آن محصول باور داشته باشید؟

یک عامل مهم دیگر: CPA در مقابل RevShare

اکنون که مهم‌ترین مزایا و معایب تبلیغ محصولات دیجیتال و فیزیکی را با شما اشتراک گذاشته‌ایم، می‌خواهیم به یک نکته مهم اشاره کنیم: بسته به اینکه از طریق کمیسیون CPA یا RevShare تبلیغ می‌کنید، جزئیات می‌توانند تغییر کنند.

ساختار کمیسیون CPA به هزینه به ازای هر اقدام اشاره دارد، جایی که افیلیت مارکتر برای هر «اقدام» موفق، کمیسیون می‌گیرد (که معمولاً همان فروش موفق است). با CPA، بدون توجه به ارزش سفارش، برای هر فروش مبلغ ثابتی به شما پرداخت می شود.

از سوی دیگر، مدل استاندارد RevShare به معنای سهم از درآمد است، که در آن شما درصدی توافق شده از ارزش کل سفارش را برای هر فروش دریافت می‌کنید. این بدان معناست که کمیسیون شما مستقیماً به ارزش کل سفارش محصولاتی که تبلیغ کرده‌اید بستگی دارد، برخلاف مدل CPA، که در آن مقدار کمیسیون شما از پیش تعیین شده است.

اما بزرگترین تفاوت در اینجا این است که آیا شما مسئول بازپرداخت فروش هایی هستید که پس داده می شوند یا خیر. با CPA، شما بدون توجه به هر چیزی پول دریافت می کنید، اما در RevShare، کمیسیون شما در صورت برگشت محصول، پس گرفته می‌شود.

حکم نهایی چیست؟

حال، آیا باید محصولات فیزیکی یا دیجیتال را تبلیغ کنید؟

البته طبیعتاً پاسخ کلی این است که «بستگی دارد».

قبل از اینکه بتوانید تصمیم بگیرید، چند سوال مهم وجود دارد که باید از خود بپرسید:

  • در چه حوزه ای فعالیت می کنید؟
  • رایج ترین نقاط درد مخاطب فعلی شما چیست؟
  • از کدام منبع ترافیک برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده می کنید؟
  • آیا مخاطب شما از نظر سن، علایق، سبک زندگی و عوامل دیگر به خوبی تعریف شده و مشخص هستند؟
  • آیا مخاطب شما ارزشی در محصول(های) انتخابی شما پیدا می کند؟

به یاد داشته باشید که منابع ترافیک رسانه پولی برای پوشش هزینه تبلیغات شما نیاز به پرداخت کمیسیون زیاد به افیلیت مارکترها دارند، بنابراین پیشنهادات دیجیتال با AOV پایین معمولاً در رسانه های پولی به خوبی جواب نمی‌دهند.

علاوه بر این، ایمیل تقریباً هر نوع پیشنهادی، دیجیتالی یا فیزیکی را امکان پذیر می‌کند، به ایجاد لیست ایمیل از مخاطبان‌تان اولویت بالایی بدهید.

علاوه بر این «پیشنهادات هیبریدی» نیز وجود دارد. اینها پیشنهادهایی با محصولات فیزیکی و دیجیتالی در جریان آپسل هستند، که آنها را به گزینه ای عالی برای افزایش ارزش سبد خرید و دریافت کمیسیون بالاتر تبدیل می کند.

. بنابراین، باید به محصولاتی که دارای پتانسیل آپسل بالایی هستند و می‌توانند کمیسیونی بالاتر از قیمت محصول اولیه برای شما به ارمغان بیاورند، توجه کنید. شما فقط باید پیشنهادات مناسب را پیدا کنید و آنها را به یک مخاطب هدف مرتبط ارائه دهید.

اگر هنوز مخاطبی برای پیشنهاد انتخابی ندارید، اما همچنان می‌خواهید محصول را تبلیغ کنید، همیشه می‌توانید مخاطبان جدیدی بسازید. با این حال، این کار نه تنها از نظر مالی، بلکه از نظر زمان و صبر نیز نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

چگونه بهترین محصولات را پیدا کنیم

حتی زمانی که یک محصول جالب به نظر می رسد، ممکن است لزوماً بهترین انتخاب برای شرایط شما نباشد. برای یافتن محصولات مناسب برای کسب و کار خود به عنوان یک بازاریاب آنلاین، باید بفهمید که کدام نیچ با مخاطب هدف شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال، اگر مخاطبان شما عمدتاً مردان بین ۲۱ تا ۴۰ سال هستند، باید به محصولاتی مانند ابزار و لوازم، لوازم الکترونیکی، تجهیزات تناسب اندام و … توجه کنید.

شما همچنین باید فرمت مورد علاقه مخاطبان شما (فیزیکی یا دیجیتال) و جایی که تمایل دارند به صورت آنلاین جمع شوند را مشخص کنید، بنابراین می توانید آنها را به طور موثرتری هدف قرار دهید.

همه چیز در مورد شناخت مخاطبان شماست. خودتان را به جای آنها بگذارید، واقعاً چه چیزی به آنها کمک می کند؟

برای محصولات فیزیکی

اگر محصولات فیزیکی را در نظر دارید، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • حمل و نقل چقدر طول میکشد؟
  • آیا بررسی‌هایی در مورد محصول، جعبه گشایی و … وجود دارد؟
  • آیا فروشنده مشکلات زنجیره تامین دارد؟
  • اگر بتوانم صدها فروش را در روز رقم بزنم، آیا فروشنده می تواند بدون تاخیر با افزایش فروش ادامه دهد؟
  • هزینه تبلیغات من در مقابل میانگین پرداخت من چقدر خواهد بود؟

برای محصولات دیجیتال

اگر به محصولات دیجیتال تمایل دارید، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید به آن جواب دهید:

  • آیا این محصول نظر یا نقل قولی دارد؟
  • نرخ بازپرداخت یا نرخ بازگشت برای این محصول چقدر است؟
  • آیا این محصول برای مخاطبان من ارزشمند است؟
  • هزینه تبلیغات من در مقابل میانگین پرداخت من چقدر خواهد بود؟

جمع‌بندی نهایی

اگرچه بسیاری از ناشران جدید برای یافتن مسیر «برنده» کار سختی دارند، اما وقتی اطلاعات درستی داشته باشید انجام این کار بسیار آسان‌تر است!

مهم‌ترین نکته این است که پیشنهادات انتخابی شما بسته به نیچ و مخاطب شما می تواند فیزیکی، دیجیتالی یا هر دو باشد. اگر روی تبلیغ محصولات به‌عنوان یک شرکت افیلیت تمرکز می‌کنید، نوع محصول (فیزیکی، اطلاعاتی، با درصد حاشیه سود بالا یا پایین) اهمیت کمتری دارد تا اینکه کدام یک با مشتریان واقعی شما به خوبی تبدیل می‌شوند.

در نهایت، شما می خواهید با استفاده از محصولی که بیشترین تبدیل را برای شما رقم می‌زند، یک نقطه درد خاص را برای مخاطبان خود از بین ببرید. این تنها راه مطمئن برای فروش است!